compliment of klacht?

Wij vinden het belangrijk dat jij tevreden bent over de hulpverlening van het Centrum voor Jeugd en Gezin Midden-Limburg. Zowel als je tevreden bent of niet zo tevreden, horen we dat graag van jou. We doen er alles aan om ouders en jongeren zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar soms kan er toch iets misgaan. Ben je niet helemaal tevreden? Laat het ons weten. Ook wanneer je een idee hebt over ‘hoe’ het anders of beter kan, vinden we dat fijn om te horen.

Hoe kan ik een compliment geven of klacht indienen?

Wil je een compliment doorgeven? Dat kan via onderstaande formulier.

Wil je een klacht doorgeven?
Een klacht is altijd aanleiding om met elkaar in gesprek te gaan. Wij nemen iedere klacht serieus. Jouw klacht kan bijdragen aan verbetering van de hulp. Bespreek jouw suggesties of klachten met de AMW-ML/CJG-ML medewerker. Komen jullie er samen niet uit of gaat jouw klacht over de medewerker zelf dan kun je een klacht indienen bij het management.

Dat kan op 3 manieren:

  • via onderstaand formulier

  • per mail naar info@cjgml.nl

  • per post:

    Directie van AMW-ML/CJG-ML
    Vogelsbleek 10
    6001 BE Weert

Vertrouwenspersoon

Iedere cliënt die vragen of klachten heeft over onze hulpverlening, mag ondersteuning krijgen van een bij wet ingestelde onafhankelijk vertrouwenspersoon. Hiervoor kun je terecht bij het AKJ. De dienstverlening is gratis.
Tel: 088-555 1000 of  www.akj.nl

Cliëntondersteuning

Iedereen die jeugdhulp ontvangt, kan ondersteuning krijgen in de vorm van onafhankelijke (formele) cliëntondersteuning. Het belang van de cliënt is altijd het uitgangspunt. Deze cliëntondersteuning kan kosteloos ingezet worden. Lees hier waar je terecht kunt in jouw gemeente.

Onafhankelijke klachtencommissie

Als we samen niet tot een oplossing komen kun je een schriftelijke klacht indienen bij een onafhankelijke klachtencommissie:

Provinciale Klachtencommissie
Ruijsstraat 20
5981 CM Panningen

Laat ons jouw compliment of klacht weten: